האחת | קיארה קאס

"האחת " הוא הספר השלישי בסדרת המוגדרת נוער בוגר "המועמדת" שכבשה את העולם והפכה לרב מכר היא צפויה לעלות בקרוב כסדרת טלויזיה עוד הוכחה ששווה להתמכר .
הדבר הראשון שנמשכתי אליו היה הכריכה המרשימה שכבר עשתה תחושה שיש פה משהוא אחר ואכן התמכרתי לעולם החדש של קיארה בו רומנטיקה מהולה במתח ותובנות על אהבה וחברות אמת . 

כל הסדרה היא מאין התוכנית האהובה והפופולארית "הרווק" רק בשילוב פנטזיה אורבנית.
הסופרת בונה עולם שלם מבוסס המציאות ובו תפגשו את אמריקה נערה ממעמד נמוך הנשלחת לארמון (ממש כמו אסתר המלכה ) כדי להתחרות על לבו של הנסיך מקסוול . קיארה מצליחה להעניק לנו סיפור אהבה רומנטי ומלא אקשן באווירה מלכותית ומרגשת שווה כל רגע .
בואו ותחזרו להיות נסיכות כי אין יותר רומנטי מזה !

האחת 2

איזה סיפור רענן וכייפי, אהבה רומנטית בלי הרבה נשיקות וחיבוקים אבל עם הרבה רגש.
אמריקה היא גיבורה חזקה ובלתי נשכחת נערה פשוטה שלוקחת סיכון ונכנסת לתחרות על ליבו של הנסיך בו הזוכה תהפוך למלכה . היא לא בנויה מהחומרים המובהקים של מלכה , ומגיעה לארמון ללא כלי להתמודדות מול מצבי שונים בניהם ההתנהלות הנימוסית , עמידה מול מצלמה בשידורים החיים של התחרות ועד החדר הגדול עם המשרתות שמעמיד הארמון לרשותה.

בין לבין אנחנו נחשפים האהבה הראשונה שלה לצד ההכרות העדינה שלה והמשיכה הניבנת מול הנסיך שהמעניק לה זוית חדשה לאהבה בשלה ובוגרת המבוססת על חברות .

המתח בארמון בשיאו. ארבע נערות נותרו בתחרות. הציפיות מהן עולות וכולן לומדות להכיר את הנסיך מקסון וזו את זו מקרוב, מעבר לגינונים, לשמלות ולאיפור. כולן יפות, אצילות ובעלות התנהגות ללא רבב. כולן, חוץ מאמריקה סינגר. האם אמריקה לא תלמד לעולם מה מצופה מנסיכה אמיתית? למה היא מתעקשת לשבור את הכללים שוב ושוב? המלך קלרקסון רותח מכעס כשאמריקה מפגינה התנגדות עיקשת לשיטת המעמדות האכזרית הנהוגה בממלכה ומגלה עצמאות רבה מדי הן בחשיבה והן במעשים.

האחת

מעבר לעולם חדש ומעניין שנבנה מולנו יש גם את החברות לתחרות המעמידות לה מראה ואתגרים
אמריקה מתבגרת מול ענינו ומספר לספר מקבלת תובנות לחיים ומלמדת אותנו איך להיות תמיד אמיתיים וכנים ביחס לעצמנו – כי לא משנה מה הנסיבות אסור לשכוח את עצמנו בתהליך !

למרות הקשיים בדרך היא תמיד אומרת מה שעל ליבה ולומדת לנווט בין המוקשים בארמון
איזה מסע כל הזמן מלא אקשן והארמון מלא תככים ופולשים שתוקפים .
ומבעד לכל הבלגן מתגלה לביאה קטנה אמריקה שמוכיחה שלהיות ה"אחת "
זה לא להיות מושלמת ! אלא להיות הכי טובה שהיא יכולה להיות !
ודווקא מתוך המורכבות והקצוות החדים שלה מקסוול מתאהב ואז…טוב את הסוף תצטרכו לקרוא לבד!…. אני רק יספר שכמו תמיד בדרך לאהבת אמת יש מכשולים ואחד מהם הוא לא פחות מהמלך בעצמו שלא בטוח שאישה חזקה כמו אמריקה היא בחירה נכונה ..
אבל בסופו של דבר ההחלטה היא של מקסוול 🙂
המעומדות האחרות נותנות פה פייט רציני ואמריקה מאבדת את הבטחון העצמי והלב שלה בסיכון
אבל כדי להיות האחת היא חייבת לעשות ויתורים ….ממש כמו בחיים האמתיים …
מגלים איזה חלק מהעוגה אתם רוצים לאכול ועל איזה ביס תוותרו מבלי להפסיד את המתיקות …

ספר מתוק ומהנה בדיוק לחובבות הרומנטיקה יזכיר לכם איך חיבוק קטן ונשיקה תמימה יכולים לעלות את קצב הלב …. זוכרות ? את המגע בו כל דפיקת לב נשמעת ולטיפה מקרית היא בעלת משמעות עמוק…. אלו הרגעים הקטנים והמרטיטים בהם נמצאת אהבה:)

תהנו וספרו לי למטה בתגובות מה חשבתם על הסקירה שלי והסדרה זהו ..

גלי

 

 

כתיבת תגובה