נעולה עליך | לורלין פייג'

תתכוננו להינעל על הזוג הזה והאהבתם המטורפת שלוקחת 2 אנשים לא בדיוק שפויים ומחברת אותם ללב אחד מאוזן… הספר הוא הצצה לעולם הפרעות האישיות הכפייתיות על כל צורותיהם תיחשפו לחולשות האנושיות שמתפרצות ללא שליטה והאנשים שנלחמים בהם.
כל אחד מהם נמצא בתהליך גמילה מפרך ומסובך לומדים איך לחיות מבלי לפגוע ולהבדיל בין אהבה לאובססיביות – וזו כדי להעניק לאדם שהם אוהבים אהבה אמיתית ונקיה .
הפחד והחשש לפגוע בו ובעצמם תוך כדי מכניס אותם לרכבת הרים טורדנית ופולשנית .
בואו לגלות כיצד ההפרעה הנפשית היחידה שלא רוצים לעצור ולשלוט בה היא האהבה 🙂
נעולה עליך פוטר.png

דאגות, חששות, ספקות  הם חלק מחייה של אליינה מכורה לאהבה – יותר גרוע היא אובססיבית לאהבה
היא לא יודעת לשחרר שהיא אוהבת זה ללא מעצורים – עכשיו שהיא מודעת לנזקים שזה גורם לה ולסביבה ועוברת מסע לשפויות היא סוף סוף מתחילה לחיות ולהרגיש שהחיים שלה שוב בשליטתה .
נכנס לחייה הסם הממכר הדסון פירס ושובר את כל העקרונות ששומרים עליה שפויה !
הגבר הממכר והמורכב הזה הוא בעל הפרעות אישיות משלו שמתגלות כלא פחות הרסניות לה ולקשר המתגבש הדסון הוא מזן הציידים והוא החליט לצוד אותה השאלה – האם זה משחק או אמיתי .

אדסון יוצא למתקפה בלתי פוסקת ושובר כל מחסום ואיתו נחשפת הנפש השבור והמפוחדת שלה .
היא מזמן כבר לא יודעת להבדיל בין אהבה לאובסיביות לכן שנים נמנעת ממנה לגמרי !
האם הרגשות שלה אמיתיים ויותר גרוע האם היא מזהה ומבינה נכון את הסימנים לחיזור שהדסון מפזר ? החוסר ביטחון שלה שולט בה בכל רגע מושכת אותה למטה חזרה לדפוסים הרסניים וישנים .

הטרדות מאיימות וצווי הרחקה הם דברים בעברה של אליינה וית‘רז. עם תואר שני טרי במנהל עסקים %d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%94-%d7%a2%d7%9c%d7%99%d7%9aהעתיד שלה מחושב – להתקדם במועדון הלילה שבו היא עובדת ולהתרחק מכל בחורשעלול לעורר את הפרעת האהבה האובססיבית שלה. תכנית מושלמת. אבל מה שאליינה לא בנתה

עליו הוא הדסון פירס, הבעלים החדש של מועדון הלילה. הוא חכם, עשיר ומקסים – גבר מהסוג שאליינה יודעת שעליה להתרחק ממנו אם היא רוצה לשלוט בנטיות העבר שלה. אלא שהדסון שם אותה על הכוונת שלו.

אני חושבת שהפחד הכי גדול שלכ אחד באהבה הוא לפספס את הסימנים הקטנים והרמזים של הצד השני 🙂
לרגע מרגישים שזו האהבה הכי גדולה בחיים ואז מתגלה לנו שהצד השני פה רק בשביל החוויה
ברגע אחד נופלים עלינו השמיים אהובנו נוטש אותנו מאחורה כמו קליפה רקובה חסרת משמעות .
זה הרגע בו הכול מתהפך, רגע ההתמודדות בו אנחנו צריכים להניח לו ללכת והשאיר אותנו מאחורה… פצועים ומדממים….לבלוע את הרוק ולהתמודד בגבורה! לא כולם מסוגלים לחלקנו הרגע יוביל למשבר נפשי ונפילה למערבולת שואבת – לאובססיה אותה לא ניתן לעצור !

שהייתי נערה בגיל צעיר 16 החבר שלי באיזה שהוא שלב הפך להיות כזה שמספר כל סיפור רק כדי שנישאר ביחד (הוא חלה בסרטן אפילו !) הציף אותי בטלפונים ולא הסכים בשום פנים ואופן לקבל את שזה נגמר מה שגרם לו לחכות לי מחוץ לבית , לבית ספר ולעקוב אחרי לכל מקום .
מעבר פחד עצום טראומה שיעור לחיים שהייתי מוותרת עליו בשמחה.. שנים רבות חשבתי גם אני אשמה שאולי לא הבהרתי לו את הדברים על דיוקם ? לא נתתי מספיק התרעה שזה הסוף בצורה נעימה?
בתובנה ה%d7%9e%d7%a0%d7%a2%d7%95%d7%9c-%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94-2התבגרות מרום שנותי (35 אל תספרו לא אחד !) אני כבר יודעת שזה לא קשור אלי זה הוא המחשבות שלו , הטעויות והנפש המעורערת שלו שצריכה טיפול .
לשחרר הוא החלק משמעותי באהבה – כי שאתה אוהב משהוא אתה רוצה שיהיה מאושר ולא רק איתך !
לא סתם אומרים שאוהבים באמת משחררים עם הוא חזר אליך הוא שלך לנצח ועם לא…הכל לטובה זה לא נועד להיות !


הספר מדגיש מה הם הדחפים וסימפטומים לאובססיה יחד עם הגיבורה תוכלו ללמוד
איך לזהות את זה ולעצור בזמן !

קראתי את הספר מודפס במבט ראשון הוא לא ממש עשה חשק הפונט  של הקריאה מעצבן ומציק ולאכזבתי לא עשה טוב לספר ופגם בחווית הקריאה שלי.
( זה למה כייף לקרוא דיגיטל אני שולטת בפונט )

בנינו כל אחד מאיתנו באיזה שהוא שלב מפתח אהבה מטורפת והגבול דק בין אהבה טובה לרעה
הספר מנסה להעביר לנו תובנות על התמודדות עם הפרעות ולזקק את הסימנים לאהבת אמת .
אהבתם ספרו ושתפו את כולם 🙂
תגובות תוכלו להשאיר לי למטה  —->עקבו אחרי גם בקבוצת הפייסבוק שלי
מלכת הספרים | ספרות רומנטית הקבוצה הרשמית

Save

2 מחשבות על “נעולה עליך | לורלין פייג'

כתיבת תגובה