איך לקרוא בזול?

בואו נגיד את האמת הדיגיטלי בארץ יקר יחסית ולמרות הזמינות זה באמת מבעס לקנות דיגיטלי במחיר פי 3 יותר יקר מאמזון – המחיר בארץ התחיל מ25 ש"ח ובזמן האחרון הגיע עד 42 ש"ח לספר בגודל של 250 עמודים וזה באמת מוגזם במיוחד שכאשר משווים לספר אמיתי בו ניתן בכייף לחלוק עם חברים .

אבל שוב זה עדיין יותר זול ! הבעיה היא האיזון מצד אחד ברור שאנחנו הקוראים רוצים שהסופרים המוכשרים ימשיכו לכתוב בהנאה וירוויחו ויקדישו את עצמכם לכתיבה . מצד שני כדי שאנחנו נוכל להרשות לעצמנו ספרות חדשה, המחיר צריך להיות מאוזן ובפפורציה לתרגום ועריכה…לכמות הדפים ועוד אני בהחלט רואה את המאמץ של אתרים כמו אינדיבוק לשמור על המחיר שפוי ושל הסופרות שלנו לתת מוצר טוב במחיר סביר ללא לפגוע באיכות לצערי יש פה הרבה כוחות בוחשים לצד אילוצים .

אני אישית קונה כל הזמן ספרים דיגיטלים של סופרות ישראליות כחלק האגנד'ה שלי לתמיכה בסופרות ולעידוד הז'אנר שלנו הרומנטי . אבל אין ספק שהשינוי והאיזון יקח זמן 😦 לכן בכלים הקיימים אספר לכם כיצד אני שומרת על איזון בחשבון הבנק וכמה טיפים למכורי הספרים …>>> מה שבידיים שלנו נכון להיום !

devices

הבסיס> נהלו רשימות ספרים לפי תעדוף כלומר ספר לרכישה חייב להיות ספר שהוא השקעה בטוחה ! לא מהמרים ! מה שאומר ספר שאתם לא בטוחים לגביו עדיף לחכות תוך חודש חודשים יגיע לספריה !

הספריה > לא קונים ספרים לפני שבודקים בספריה רוב הסיכויים שספרים חדשים ממש לא נמצאים שם או שיש להם טור מטורף אבל בנינו יש הרבה ספרים שעדיין לא קראתם והם בספריה מחכים לכם הקדישו זמן לקבל סיסמה והזמינו את הספרים שתרצו ומבוקשים !

שונאים ללכת לספריה כל שבוע ? הספריה מאפשרת כל אדם לעשות מנוי ! אז תעשו 2 אחד לכם ואחד לבן משפחה נוסף (גם ילד) מה שיאפשר לכם לקחת 3 ספרים לכל מנוי ובנינו לאלו שמכורים הספרנית גם תיתן 4 בכל מנוי שהיא יודעת שההחזרות גבוהות הם שמחות לעזור 🙂 כלומר 8 ספרים בכל סיבוב ..

דיגיטלי > קונים רק חדשים שאנחנו יודעים בוודאות שלא נוכל לחכות להם ומגבילים מתחילת חודש את הכמות הספרים החודשית אצלי זה בין 4-6 דיגיטלי כי זה זול אבל כל אחד והתקציבים שלו. מה שבטוח כל עוד יש לכם בהיכון ספרים ליד המיטה הספריה לא תרגישו מקופחים .

קבוצות קריאה > הדבר החדש עם יש לכם 3 חברות באזור שאוהבות אותו ספרים כל אחד קונה 2 מהחדשים מדי חודש ומחליפים בניכם בסבב של שעון מדי שבוע . גם כייף כיזה קבוצת קריאה וגם חסכוני המבעס זה שזה לא קביל על הדיגיטלי .

והכי כייף לקוראים באנגלית כך שהם קונים בזול וחינם או במחיר נמוך . לפעמים אני תוהה האם לא כדאי לי לקחת קורס או לנסות לקרוא באנגלית לשבור שיניים לטווח הארוך זה הכי משתלם !

כדי שיטה תעבוד תקפידו ללכת קבוע לספריה או לאיסוף ספרים מחברים ככה שלא תרגישו מחסור 🙂

בהצלחה