יולנדה הירש סופר |ראיון אישי

מיד לאחרי קריאת הספר והסקירה פניתי ליולנדה הירש בבקשה לענות על מספר שאלות
איזה כייף שהיא הסכימה 🙂 ונתנה כמה גילויים חדשים —–> (הסקירה חזקה מתמיד )
בראיון גיליתי לדוגמה : הסיפור של הספר מובסס על סיפור אמיתי !
וגם שממש בקרוב יצאו עוד 2 ספרים שלה על מהם ? תקראו פה 🙂

חזקה3.png

יולנדה : הי . נעים מאוד ❤
באהבה גדולה אשמח לענות לכל השאלות
אני: תודה אהובה שימחת אותי מאוד
חושבת על השאלות ושולחת לך
לקחת דמות שונה מכולם בכל זות היא לא צעירונת וגם אמא ל3 ילדים למה ?
יולנדה : ווואו איזו סקירה יפה ומרגשת איך לא נחשפתי אליה עד היום ?
אני : עלתה היום יקירתי אבל הבלוג כבר הרבה זמן
יולנדה : מנהלת קבוצה פנתה אליי ובקשה שאחשוף את הסיפור שאני כותבת במשך שנים כמובן לאור העובדה שהתכוונתי להוציא אותו סרבתי . ואז הגענו לסיכום שאתחיל לכתוב סיפור חדש . היות ומדובר בסיפור און ליין אך בכל זאת לשמור על האמון לקחתי דמויות מהחיים . אלה בכל המובנים (מלבד הגרושין ) היא לגמרי אני .
אני : כלומר גם את חווית את סיפור האהבה הגדול שלך פרק ב' ? איזה מרגש
יולנדה : הסיפור שלי הוא קצת שונה . אני עם אותו הבעל אך בהחלט באמצעות הדמות התמודדתי עם הפחדים הגדולים שלי . כאמא לשלושה ילדים . ילדה מתבגרת ושני בנים קטנים . אלה היא אני בכל המובנים (אפילו 30 הק"ג העודפים ) אבל הסיפור עם אריק זה הסיפור של נישהי שהכרתי מהעבר אישה יפהייפיה העיניים הכחולות שלה עוד זכורות לי כעד היום . ישבנו לקפה וזה המשיך אצלה בבית . הסיפור שלה היה מדהים . בעלה התעלל בה במשך שנים כאם לארבעה ילדים היא כל כך חששה לצאת לעולם שהיא התעכבה והמציאה תרוצים לעצמה עד שהגיעו מים עד נפש . היא עזבה את הבית עם מזוודה וארבעת ילדיה . היא לא הספיקה להכנס לדירה והכירה רווק צעיר ממנה בכמה שנים . האהבה פרחה והמשפחה שלו התנגדה . הם כמובן נלחמו ונצחו אחרי שנתיים נולדו להם תיאומים . ועד היום הם חיים יחד באושר ועושר באזור הצפון כשהכרתי אותה ואת הילדים שלה . שאגב קוראים לו אבא התרגשתי וידעתי שהחיים הם הפנטזיה הגדולה ביותר . אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו .
הזפר בהחלט נותן תקווה לנשים לא לפחד ולהעיז בפרק בית וכייף לדעת שזה מבוסס על סיפור אמיתי
יולנדה : בהחלט ❤
אני: כמה זמן לקח לך לכתוב ? ואיך התמודדת עם הפחדים של להוציא ספר חדש פעם ראשונה ?
  יולנדה : וואו … כפי שסיפרתי קודם זה התחיל בפרקים און ליין בקבוצה . ראיתי את התאהבותן של הבנות והעלתי את הסיפור בעוד קבוצות של נשים וזכיתי ל100 אחוז של אהבה .מהר מאוד פנו אליי הוצאות לאור והסברתי שאין ספר . אבל דחפתי את הספר השני וגם בו ההוצאות התאהבו על אף שהוא שונה לגמריי . יכולתי לבחור ובחרתי בהוצאה הכי טובה שיכולתי לבקש עבורי . ביבוקס הם בית .ה- בית. לא להאמין אך מסתבר שקיימת הוצאה במדינת ישראל שדואגת לאינטרס של הסופר לפני האינטרס שלה וזה נדיר בעולם העסקים בכלל . היות והסיפור הכי קרוב למציאות שאפשר לקח לי לכתוב אותו כחודש וקצת . כמו כן בקשתי מההוצאה להשתמש רק בשרותי עורכת לשונית שכן היה חשוב לי להשאיר אותו אוטנטי . ממש כפי שהתאהבו בו אלפי הנשים שקראו אותו. וכן תמיד קיים החשש להוציא ספר . גם היום שאני לפני הוצאת הספר השלישי אני חוששת . אני תמיד מפחדת שאבדתי את זה לחזור על סצנות להביא דמויות דומות לאכזב את קהל הקוראים שלי .
 
אני : קניתי כבר את הספר השני מיד ככה שאני בטוחה שלא תאכזבי ואני חושבת שהכתיבה הזורמת ללא מסננים עושה את הספר יותר אישי
יולנדה : הספר השני הוא לא סיפור אהבה . הוא מתח ארוטי אפל . לא כל אחד יכול להתמודד עם הקושי והכאב שיצרי ביבור הילי . התעללתי בדמות ברמות אחרות
אבל תודה חקירה על האמון ❤❤❤
אגב בקבוצה שלי " חזקות מתמיד" עולה סיפור יום יום פרק או שניים
סיפור שכתבתי לפני חצי שנה והיום עולה בקבוצה שלי הבנות קראו 8 פרקים והתאהבו .
אני : אשמח להצטרף תודה מה הצפי לספר הבא
ולמה אנשים נסחפים לקרוא על האפל ? אני קראתי כמה כמו שבויה באפלה ואני עדיין בהתאוששות 🙂
ספר אמור להשכיח את המציאות לדעתי וללת לנו שעת כייף ושמחה
יולנדה : הצפי לספר הבא הוא סוף דצמבר . הבא אחריו ייצא כנראה חודש אחרי. למה אנשים נמשכים לאפל ?? זו שאלה טובה!! השאלה הבאה שלך יכולה להיות למה לעזאזל אנשים רואים חדשות או נמשכים בחדשות דווקא לסיפורים המזוועים . לדעתי בכל אופן לאנשים נמאס מסיפור סנדרלה . אפילו האחים גרים שינו את כל סיפורי הילדים לסיפורים אפלים . האופל מזכיר לנו , שהחיים שלנו לא כאלה נוראיים השגרה בריאה ובכלל זה מעניין יותר . האופל הוא לא רק אופל בכל הספרים האלה יש פאן פסיכולוגי עמוק .. ואני חושבת שאין כמו האדם שרוצה היה להבין את מוח האדם .
אני : אני חושבת שאנשים אוהבים סיפורי אופל כי הם אוהבים גיבורי על ומנצחים וזה נותן להם כוח ופופורציות לראות משהוא שנשבר כל כך עמוק וחווה סבל ומשם מנצח זה נותן פופורציות למה שקורה להם בחיים וגורם להם להרגיש שאסור להתלונן והכול קטן עליהם . בסופו של דבר ברוב הספרים הסוף הטוב נשמער
אהבתי את זה וכן אנשים באמת אוהבים לראות מה עומד מאחורי המוח
תודה על התשובות את מדהימה ❤
יולנדה : באהבה גדולה ❤❤❤
שמחתי לענות על התשובות אגב בספרי האופל לא תמיד הסוף טוב 😉
אני : אל תבעסי 😍 זה הסיבה שהפסקתי לקרוא ספרים של סבל זה יש מספיק בחוץ מעדיפה לחשוב תמיד ולהכניס מחשבות וטוב לראש שלי

יולנדה : אני צוחקת .. זה הכל תלוי במהו טוב עבורך . לכל אחד מאתנו נקודת מבט שונה
סוף שיחת ראיון צ'אט שלנו מקווה שנהנתם
ספרו לי אתמי תרצו עוד לראיין ? —-> למטה בתגובות או בקבוצת הפייסבוק שלנו
הקלידי הודעה…