תשע דקות | בת' פלין

תנו גז ותעלו מאחורה, אנחנו יוצאים לסיבוב מטורף אין עצירות בדרך! לא תוכלו לנשום
הרוח בפנים…הדופק פועם…תחבקו את עצמכם חזק לסיפור אינטנסיבי והמחוספס .
החיים יכולים להשתנות בדקה, יותר נכון בתשע דקות קריטיות ולהשפיע על חיים שלמים
זה מה שקורה לגוויני שנחטפת בגיל 15 וצוללת ישר ל"מלאכי הגיהנום" חבורת אופנוענים מופרעת הרע והטוב מתבלבלים ונוצר משולש רומנטי בו לא ברור האם היא רוצה לברוח משם או אליהם ? תחזיקו חזק יש פיתולי אז תתכוננו לספר עוצר נשימה וממכר:)

דקות קאבר.png

הספר הזה מסוכן כי הוא הכול ביחד סוחף, מזעזע וממכר ובעיקר נותן את כל האמת בפנים!
הוא בהחלט לא מתאים לאוהבים סיפורי רומנטיקה דביקים הגעתם לשטח האפור אהבה לא שיגרתי בעולם מסובך שמשחק עם הראש במותחן בפסיכולוגי שלא יאומן נערה נחטפת וצוללת לעולם האופנוענים "מלאכי גיהנום " משנים לה את השם אבל יותר גרוע הם מצליחים לשנות אותה! שם זה באמת גיהנום – הצדק והאמת זה לשיקולם בלבד ולהם יש סטנדרטים אחרים לגמרי ממה שאתם מכירים העלילה ייחודית ומקורית – רף חדש !

דקות 7
מה שמרתק בסיפור זה שהוא לא צולל לכל מעשה אלימות והתוקפנות בתיאורים מפורטים
אלא להפך מספר בנקודות ומעניק לנו מבט על החיים של גווני שבעיקר מנסה להתעלם מהטירוף סביבה ולהתרכז במה שטוב (קצת האנטומיה של גריי שלא צוללים לניתוח הדם והגועל )
מתרכזים באנשים והסיפור האישי שלהם. גריז לו היא שייכת ראש הכנופיה איש אלים ומסוכן כלפי האחרים מטפל בה בכפפות של משי ודואג ומפנק אותה ויוצר
לה בועה של ביטחון ואהבה .
היא באה מבית שבור ככה שלא בטוח שלהיות שם היה לה יותר טוב… האהבה שהיא מקבלת מגריז למרות שהיא מעוותת והזויה מצד שני מפתיעה.
לאט לאט החידות מתגלות והסיפור נפרם ומגלה לנו את אמת חדשה על הדמויות וכיצד באמת התגלגלה החטיפה ?  הכתיבה יוצאת דופן ופיתולים ופיתויים בלתי צפויים הספר הזה חזק וגולמי כזה שלא יוצא מהראש !!

ג'יני למון בת החמש עשרה נחטפת מחנות נוחות בפורט לודרדייל בידי חבר בכנופיית האופנוענידקות 5.pngם הידועה לשמצה והאכזרית ביותר בדרום פלורידה ונמסרת לגריז, מנהיג הכנופיה, גבר חזק, גדול, מושך בחספוסו ומפחיד. היא נתלשת מכל מה שהיא מכירה ונאלצת לסמוך על האדם היחיד שמספק לה תשומת לב, אהבה ויחס – השובה שלה.

מרגע החטיפה ואילך, חייה של ג'יני משתנים לעד. היא מקבלת שם חדש, זהות חדשה וחיים חדשים בלבה של הכנופיה, אשר מבוססת בשולי אזור הביצות של פלורידה. עולם זה מפחיד, קשוח ואכזרי, כמעט כמו הביצות עצמן. לכל אחד מחברי הכנופיה יש כינוי והנאמנות של חבריה – כמוה כהישרדות.

הסיפור מביא את הזווית של "תסמונת שטוקהולם" שבה אדם חטוף חש הזדהות, קרבה ואמפתיה לחוטף או לפוגע.  אבל זה לא מרכז הסיפור קיטי \גוויני עוברת ורואה דברים מזעזעים במבט שלנו אבל במבט שלה החוויות נראות אחרת שאתה חלק מהעולם הזה השחור כמו גריז באווירת מעילי עור של האופנוענים המון משחקי כבוד והחזק שולט מי שלומד ומשחק לפי הכללים שוקד.


המשולש רומנטי של גווני מכניס טוויסט היא מחפשת אהבה ותשומת לב ומאבדת את עצמה בין גריז ראש החבורה וגרנט אחד מהחברים הצעירים שקרוב לגילה שניהם יש אובססיה לא ברורה אליה ….מצד אחד יש לה עם גרנט שפה משותפת מצד שני גריז הוא בעל הכוח והעוצמה.

שניהם אוהבים אותה וסוגדים לה בדרך שלהם מנסים לשמור ולכבוש אותה יש הרבה רבדים ועומקים לסיפור והסופרת הגאונה הזו פותחת אותם בכל רגע שי הצצה לעוד זווית ומסך העשן מתפוגג ופרטים חדשים שופכים אור על הסיפור שמזעזעים את הקורא .

דקןת 3


אין הגיון אל תחפשו אותו פה!
להתאהב ולהזדהות עם שובה שלך ולהתחיל להבין את המניעים שלו אפילו לכאוב את כאבו עד כדי כך שבשיא הספר היא מגנה עליו ונמנעת מלחשוף את שמה. הוא הופך לאהבה שלה ! את מי היא אוהבת באמת ולמי היא מחוייבת ? והכי מסקרן היא לא מכירה חיים אחרים ונכנסת כל כך עמוק שלא בטוח שאפשרי או שהיא רוצה לצאת !

זה אחד מהספרים החזקים שקראתי מלא בטוויסטים פיתולים משוגעים שנחשפים ומערערים את כל מה שחשבנו מותחן פסיכולוגי מטורף שלא תרצו לפספס !כתוב בצורה חכמה  לכל מילה יש משמעות נסתרת מרתקת הסיפור כבר מפרולוג מציג כתיבה פנומנלית  חיה ומעוררת .

חשוב לדעת – סדרה של 3 ספרים אבל אין לשמחתי גם יחיד הספר ננעל בסוף
השאר יתורגמו בהמשך ואני לא עמדתי בזה וכבר חיפשתי מידע שיחשוף עוד מהסיפור .
הספר יצא בהוצאת אדל וניתן לרכישה בביבוקס

ספרו לי מה אתם חשבתם ?
נעים להשכיר 🙂 אוהבים לקרוא ספרים דיגיטלים? הצטרפו למיזם החדשני שלי הספריה הדיגיטלית הראשונה Bookly ! למה לרכוש שאפשר לשכור ?

 

2 מחשבות על “תשע דקות | בת' פלין

    • galigtn הגיב:

      את מאמינה לי לימור שלא מוסגלת להמשיך לקרוא את הסדרה 🙈 זה פשוט יותר מדי חזק בשבילי וממש מפחיד אותי לגלות מה בהמשך ממה שהבנתי זה ממש כל דבר הוא ההפך ממה שהוא נראה וכל ספר הופך הכול 😱😱😱

      אהבתי

כתיבת תגובה