השלכות | אלית׳ה רומיג

,

לא רציתי לקרוא את הספר הזה נשבעת ! אמרתי לעצמי רק נציץ בפרק הראשון ! זהירות זה תופס אותך בלי הכנה – פעם ראשונה שאני אפילו לא  יודעת איך להתחיל ולספר כי הוא שונה לגמרי מכל מה שהכרתי לפניו ! ועוסק בנושא מטלטל! כתוב מעולה ובהחלט הפתיע אותי  ועשה לי קווץ מועך בלב .

רק הבהרה ! הוא לא ממש רומן רומנטי באיזה שהיא צורה  !! (הכריכה עושה לנו תחושה שכן וגם יחסי ציבור שלו רמזו לזה ) זה שהוא נכתב על גבר ואישה וכולל רגעים אינטימים בניהם לגמרי לא הופך אותו לסיפור אהבה … פה זה יותר סיפור של שנאה יוקדת לגבר קשה, אכזרי וקשה לעיכול . כן יש רגעים קסומים של רומנטיקה בה הוא מצטייר כחלומה של כל אישה אבל מתחת גועשים הפחד והחרדה . 

הסופרת פה עשתה עבודה מדהימה העלילה סוחפת ומלאה תפניות והיא הצליחה להעביר סיפור על אישה שחוטפת אותה חזק …בסטירה בפנים תרתי משמע ללא עוול בכפה היא נצודה ונחטפת לארמון מזכוכית בה כל נשימה ותגובה נמדדת – ולכל טעות יש השלכות מרחיקות הפוגעות בה ללא רחמים!

השלכות2

הסיפור מתוחכם כל כך ומלא עומק שלא יכולתי להפסיק לרגע למרות שהוא הציף אותי בכעס על הגיבורה ובלי יכולת לתפקד אחרי כמה קטעים קשים לעיכול.

קלייר ניקולס מתעוררת באחוזה מפוארת ולא מוכרת. היא מבינה שמפגש מקרי הוביל אותה לחוטפה אנתוני רולינגס. קלייר לא מבינה כיצד הגיעה לשם.היא מבינה שהיא חייבת ללמוד את החהוקים החדשים כדי לשרוד

הרגשתי שהספר כל כך חזק ועוצמתי שיש לו השלכות עלי ! מצאתי את עצמי או קוראת או חושבת עליו כל הזמן ! 

השלכות

בלי לעשות יותר מדי ספולרים חשוב לי שתבינו שזה קודם כל מתח פסיכולוגי מטורף שנבנה ומלא סטירות וצדדים אפלים בתוך עולם מזהב אליו הוצנחה קלייר היא לומדת לציית כדי לשרוד – רציתי לצרוח כל הספר עליה תברחי…. צורת ההתמודדות שלה… הכוחות שלה ומצד שני הויתורים היו לי לא פשוטים אם זות הסופרת הצליחה להבהיר לנו  כמה קשה הפינה אליה היא נכנסה ….הוא מידר אותה ! לקח לה את כל מה שמוכר ואהוב ובעצם הפך אותה לתלויה בו לגמרי – הפך עצמו לחיים שלה . לאורך הספר היא מאבדת את זה ושוכחת שהיא בעצם בגבולות הכלא ולא מתוך בחירה הוא משחק לה במוח בחם קר מתקרר קר קר קפוא .

הלב שלי נשבר איתה ביחד כל הזמן חיכיתי לאיזה סוף טוב רגע של אור ופתאום זה הרגיש שזה מגיע ואז הגיע שוב ההזעקה מהעינים שחורות והאכזריות שידעו לשחק טוב . הקיצוניות שלו ממאהב חלומי וגבר לדוגמה בשניות למפלצת הבהירו לי כמה נשים מוכות רבות עוברות .

הסוף של החלק הזה הולך להעיף אתכם תתכוננו !

בא לי בעצמי להרוג משהוא על זה שהוא לא גילה לי שאין פה סיפור רומנטי אמיתי ! כי אני שונאת ספרים בלי סוף טוב ! וזה השאיר אותי מרוסקת ואבודה . זה בהחלט ספר ששווה קריאה שמגיעים אליו מוכנים ! (לא כמוני :((((() אני הולכת לאסוף את עצמי מחדש אחרי הסיפור הזה בא לי פרישה של שבוע מספרים או ספר ממש טוב מלא מתיקות דביקה עד גועל שיחזיר לי את החיוך .

אז כן אני ממליצה לקרוא – למי שנמעס לה מהרומנים הרומנטים זה בהחלט מרענן ושונה ! הספר יתפוס אותכם ואני בהחלט הולכת לקרוא את ההמשך ! יש עוד 5 וגם נובלות …..

ומי שרוצה אהבה דביקה צ'טערת שתחליף עמוד !

 

 

 

 

 

מחשבה אחת על “השלכות | אלית׳ה רומיג

  1. רחלי הגיב:

    וואו אני מסכימה עם כל מילה ומילה שכתבת!
    עכשיו סיימתי את הספר והסוף השאיר אותי במתח. איך ממשיכים מכאן?

    חייבת לציין שברוב הביקורות שקראתי לפני, מלא אנשים שנאו את קלייר או התאהבו בטוני (בעיקר בספר 2. מה פתאום כולם מבינים אותו??).
    אני לא שנאתי אותה. בהתחלה ריחמתי עליה ובשלב כלשהו כשכבר התחלתי להתעצבן עליה, הגעתי למסקנה שלך ואני מצוטטת – "הסופרת הצליחה להבהיר לנו כמה קשה הפינה אליה היא נכנסה ….הוא מידר אותה ! לקח לה את כל מה שמוכר ואהוב ובעצם הפך אותה לתלויה בו לגמרי – הפך עצמו לחיים שלה".

    קלייר בעיניי היא אישה חזקה. לא תמיד הסכמתי עם הדרך בה היא התמודדה/התנהגה אבל רוב הזמן יכולתי להבין אותה.
    טוני לעומת זאת הוא דמות כ"כ שונה ממה שאני רגילה לקרוא בספרים. הוא ממש התעלל בה פיזית ונפשית!! הוא ממש חולה נפש ואין ולעולם גם לא תהיה הצדקה להתנהגות כזאת.
    בקיצור אני מתה לדעת למה ואיך כולם שינו את דעתם עליו בספר ה2.

    אהבתי

כתיבת תגובה